Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čekal jsem od Vás, že se zamyslíte nad souvislostmi. Dokonce jsem čekal, že si tu petici přečtete. Za zmínku stojí i to, že její obsah po odborné stránce vypracoval právník, a také to, že bývalá prezidentka Soudcovské unie už před lety upozorňovala na anomálie a nedostatky v trestním řádu. Nepodařilo se jí to prosadit.

32 let je nějak moc na pár změn, které se netýkají ničeho menšího, než je usnadnění průchudu spravedlnosti. Chápu, že lidi zajímají daně, důchody, plná ledníčka a mít na dovolenou. Kdysi existoval VONS, za komančů - Výbor na obranu nespravedlivě stíhaných (samozřejmě v rámci Charty 77). Nedivíte se, že se v té době alespoň někdo zajímal o lidi nespravedlivě stíhané a vězněné? Přiznám se, že jsem Vám ty komentáře nepsal tak obšírné proto, že bych neměl co na práci. Byl to zároveň test zdejšího prostředí, abych si udělal představu, jak to dnešní společnost vnímá. Nezájem. Neznám příběh nikoho z těch rodin. Nepotřebuju pátrat po tom, kdo z nich dostal nepřiměřený flastr a kdo neměl dostat žádný. Lidi tohle téma raději obejdou. Možná si řeknou, že přece nemůžou vědet, jestli došlo skutečně k nějakým nespravedlnostem. To je ale úplně nesmyslný postoj, protože ty návrhy na změnu zákona jsou srozumitelné a logické. Nikoho to tzv. neškrábe na zádech. Ať ty volby dopadnou jakkoli, pro tyhle lidi se nic nezmění, dokud se jich někdo nezastane.

0 0
možnosti
Foto

Jako studentovi UK je autorovi článku /teoreticky/ méně než 30 roků a tudíž je zatím (bohužel) velkým idealistou. Ovšem až za 30 let pěkně naštvaný zjistí, že si z něho všichni politikové na úrovni komunální, krajské a celostátní dělali pouze jen legraci a nic z toho, co všechno dalším voličům tutově naslibovali udělat a nic z toho potom kvůli tisícovce svých opičích výmluv nesplnili, možná autorovi dojde, že chodit k volbám je vážně zbytečné. Já nevolím od roku 2016.;-(

0 1
možnosti
Foto

NE!!Není to zbytečné, ale pokud je občan pasivní a jednou za 4 roky to jen někomu hodí, je to, jak se zdá, málo. Poslanci nejsou tak hloupí, jak by se mohlo někdy zdát, proto je lze vychovávat. Bez výchovy krní a nadouvají se. Pokud se na někoho z nich občan obrátí s vážným dotazem týkajícím se možnosti pozitivní změny a nedostane se mu odpovědi, znamená to, že ho nezajímá občan-člověk, ale jen volič - dárce hlasu. Kdo je volený zástupce a kdo jen povýšený panák, lze tak poměrně snadno zjistit.

0 0
možnosti
Foto

:-)Asi se najdou i tací, kdo půjdou volit JAKO, a vezmou kramle do hospody.

0 0
možnosti
PL

P67e61t61r 34L11o22r78e49n22c

5. 10. 2021 19:21

Ten Váš blog z 28.9. je naprosto přesnej. R^

0 0
možnosti
MK

Každý většinou ví, co nechce. A tak stačí podle tohoto kritéria vyškrtat nevhodné kandidáty. A ze zbytku (který většinou nebude velký) už se dá snadno vybrat.

1 0
možnosti
Foto

Radku, když už si tykáme, fakt jsem z Tebe trochu jelen. Já jsem ještě nikdy nepotkal tu bytost. Ten stát, který to všechno cáluje. No jo, jistě že zajdu k doktorovi a jsem rád, když mi doktor zaváže kotník. Jen si myslím, že ta bytost-stát neexistuje, víš? Ty víš, viď? Jsi přece student UK, tak se nedělej. Chceš, aby bylo líp, viď? Já taky. Kdo by nechtěl... Tak předně, lidi prostě makaj, aby mohli jít k doktorovi bez tašky plný prachů. Sleduješ mě? Někdo má kliku, že jako není škodnej, když ho musej dát pořádně do kupy. Jinej zas má kliku, že ho nemusej dát tak moc do kupy, a když není blbej, je rád, že je rád. Tak je to i s tou školou. Když nebudeš chodit za školu, tak se Ti to snad nějak vrátí, že zatím nevyděláváš někde na stavbě. A jiný budou mít z Tvý erudice prospěch, až budeš mít ten diplom. To je ta solidarita. Jsme prostě sociální zvířata. Vždycky se to taky nepovede (plzeňský práva například). Já teda mám fakt problém, koho volit. Víš, myslel jsem na ty lidi, co jsou úplně v loji a čekaj na zázrak. Komu bych to měl hodit, když jsem se několika politiků ptal na jejich vůli pro ně něco udělat. A ticho! Asi ztratný materiál.

Četl jsi někdy petici spolku Rodiny obětí české justice? Není pod ní ani jeden podpis těch kašparů. Asi bych se politiků musel ptát někde ve studiu, veřejně. Možná by z nich něco vypadlo. Tak zatím nevím.

0 0
možnosti
RP

R94a96d98e27k 24P64e33k48a

5. 10. 2021 16:29

Zdravím, je mi samozřejmě jasné, jak to funguje se státem. Je to jen služba, kterou si platíme, k přerozdělování peněz. Funguje tak i ona socialní solidarita, kterou zmiňujete. Já mám například zkušenost z osobního života s lidmi v exekuci a upřímně taky jim politici zatím neumí efektivně pomoc. Není to bohužel ideální, politici budou vždy vyhledávat ty záběry kamer a problémy, které jsou nejviditelnější - viz jak vláda během covidu úplně pozapoměla na dohodáře, samoživitele atp., ale ve Vašem případě bych to hodil třeba Pirátům, nevím, jestli jste někdy slyšel mluvit například poslankyni Richterovou, ale lidé jako ona jsou cesta, jak dělat sociální politiku slušně, reálně pomoci potřebným a opomíjeným a zároveň nezbankrotovat. Hlavně nenechte hlas propadnout, jinak tenhle Váš entusiasmus směrem k potřebným, zůstane vniveč!

0 0
možnosti
JL

klid, někdo prostě přijde a vhodí, bylo to tak i za komoušů.

0 1
možnosti
Foto

Ten článek z 28.9., na který je odkaz, je fakt dobrý.

0 0
možnosti
AN

A56l80e27š 40N91o72v87á82k

5. 10. 2021 15:14

další čtyři roky bude vládnout Babiš. jde jen o to s kým...:-)

0 1
možnosti
Foto

No tak Alešku, o tobě je známo, že máš rád Babiše a Zemana. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7266x
Student UK.
Cestovatel.
Evropan.

Seznam rubrik