Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tu fotografii zveřejnil přesně tak, jak vyšla v článku Championnat du Monde Féminin 2017. Nikterak nebyla z jeho strany upravena. Přesně tak, jak byla zveřejněna jí sdílel.

13 0
možnosti
RP

R71a25d23e20k 83P63e55k95a

18. 2. 2017 14:26

Pane Kindle, ale to já vím. Jenže já hodnotím následnou reakci, když mu lidé napsali, že působí fotka manipulativně a není celá. Místo aby jí odstranil, nebo dal alespoň odkaz na celou fotku, tak jen odkázal na to, kde fotku vzal. To je jako bych napsal, že mě rodiče v dětství týrali, on se na to odvolal, že jsem týrané dítě, a nakonec by po mě jen chtěli umývat nádobí.

2 3
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7266x
Student UK.
Cestovatel.
Evropan.

Seznam rubrik